Jump to content
dan@

4:20 -HOT3

TVRev

הודעה נוספה ע"י TVRev

Recommended Posts

החל מה-28.5.23 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-30.5.23, ימי שלישי- חמישי ב-22:00 ב-HOT 3

תקציר

אסי וניבי בניסטי (עוז זהבי ויובל שרף), הם הורים גרושים לילדה (עמנואל פפר), שחולה בסוג אפילפסיה נדיר ועמיד לתרופות. רק שמן קנאביס, שהיא מקבלת במסגרת מחקר קליני, פועל עליה כמו קסם ומונע ממנה פגיעה מוחית בלתי הפיכה. אלא שרגע לפני קו הסיום, המחקר נפסל וזן הקנאביס הספציפי הזה, מוחרם ונשלח להשמדה. אסי מחליט לחצות את הקווים ויוצא למבצע משלו. הוא מחליט לשדוד את המשאית עם הקנאביס שבדרך להחרמה, ולזקק בעצמו את השמן שיכול להציל את בתו. לביצוע המשימה הוא מגייס לעזרתו את רפי (דולב מסיקה) וקומה (נווה צור), צמד דילרים עלובים, שסוחרים בטלגרם ונקלעו לחוב אצל עבריין. אסי יילחם בכולם – במשטרה שמחפשת את מבצעי השוד, בעבריינים שרוצים לשים את ידם על הקנאביס הרפואי הפסול ואפילו בגרושתו שמתעקשת ללכת עם הילדה לניתוח מוח.

הוא לא מתאר לעצמו שבקרב על השגת התרופה לבתו, האויבים המרים מכולם יהיו דווקא אלה שיושבים בחליפות יוקרתיות במשרדים ממוזגים ולוגמים אספרסו איכותי. האנשים מהצד "הנכון" של החוק...  

שחקנים: עוז זהבי, יובל שרף, אלמה דישי, עמנואל פפר, דולב מסיקה, נווה צור, עדי אלון, שון סופטי, שלומי קוריאט, חנן סביון, שון מונגוזה, אקי אבני, דנה סמו, רועי אסף, שירה לוי, מירב שירום, רן מושיוב, נאיה בינשטוק ועוד.

יוצרים: עידו דרור ודוד דהן ("גאליס")

במאי: יהונתן בר אילן

הפקה: סטודיו ענני

שיתוף נושא זה


קישור לנושא
שיתוף באתרים אחרים

יש להרשם או להתחבר על מנת להגיב

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

הירשם לחשבון חדש בקהילה שלנו. זה קל!

Register a new account

התחברות

משתמש קיים? התחבר כאן.

Sign In Now

×