Jump to content
dan@

"נמס בגשם" ו-"רסיסי אהבה" -2012

Recommended Posts

החל מחודש יולי 2012 יעלו בVOD של יס 2 הסרטים היישראלים : "נמס בגשם" ו-"רסיסי אהבה" .

2 הסרטים יעלו ב-VOD של יס החל מתאריך 19.7.2012 .

"נמס בגשם" יעלה החל מ-19.7.2012 ,"רסיסי אהבה" יעלה החל מ- 26.7.2012 .

אם תהיה אפשרות לסקר את הסרטים ולסקרם באתר (בדומה ל"סלסה בתל-אביב, ו-"בוקר טוב,אדון פידלמן" שסוקרו באתר באיכות מצוינת מאוד)

-אשמח.

 

"נמס בגשם"

תקציר:

"נמס בגשם" הוא דרמה שתירשם בדפי ההיסטוריה כסרט העלילתי הראשון בתולדות הקולנוע הישראלי העוסק בהתמודדות הורים עם ילדה טרנסג'נדרית. הסרט נוצר בעקבות הרצח האכזרי בברנוער והזעזוע העמוק שחשו איש הקולנוע דורון ערן והתסריטאית בילי בן משה, שנחשפו לעובדה כי כמה מהורי הפצועים סירבו לבקר את ילדיהם בבית החולים. הדרמה מציגה סיפורה של זוג הנקלע למשבר לאחר שהם מגלים בנם היחיד מתלבש בסתר בבגדי נשים. הם מסלקים אותו מהבית ורק כעבור שנים, מתאחדים עמו מחדש לאחר שכבר הפך לזמרת יפהפייה. האם המפגש המחודש והדרמטי יוביל גם לפיוס ולהשלמה? את התפקיד הראשי בסרט עושה הדוגמנית חן יאני, המוכיחה כאן יכולות משחק מרשימות בצד יופייה יוצא הדופן. עוד משתתפים שורה ארוכה של שחקנים ותיקים ובהם לימור גולדשטיין, עמי ויינברג, עודד ליאופולד, אייל רוזלס, ארנון צדוק ואחרים. הפיק וגם ביים את הסרט דורון ערן, מן הקולנוענים הוותיקים בתעשייה הישראלית, שהיה מעורב כבמאי או כמפיק ביצירות רבות, מ"הפנימייה" ו"עד רגליים קרות". את המוזיקה ל"נמס בגשם" כתבו דני רייכנטל ומייקל הרפז.

 

הסרט בסאב-טייטל :

http://www.subtitle.co.il/view.php?id=195884&q=%D7%A0%D7%9E%D7%A1+%D7%91%D7%92%D7%A9%D7%9D#

 

הסרט ב-NMC :

http://www.nmcunited.co.il/Content/MovieDetails.php?MovieId=23049

 

"רסיסי אהבה"

תקציר:

רסיסי אהבה" הוא דרמה תוצרת הארץ, המבוססת על סיפור אישי של הבמאי ניסים נוטריקה. סוף שנות השישים, שכונת נחלאות הירושלמית. סמי (יחזקאל לזרוב), גבר מרשים ויפה תואר, מכלה את ימיו וכספו במשחקי קלפים והימורים, בפתיחת מועדון יווני וברומן עם דינה (עדנה בליליוס), רווקה מקומית, שופעת ובעלת אמצעים. מלכה (ריימונד אמסלם) אשתו ואם ארבעת ילדיו, אישה מסורתית ומאמינה, מנסה בכל כוחה ובאובססיביות לשמר את התא המשפחתי. שלמה ותקווה, ילדיהם הגדולים, של סמי ומלכה כמעט ואינם בבית. שלמה הוא חייל, הנמנע מלצאת לחופשות ותקווה היא נערה השוהה בחברת נוער בקיבוץ. את האירועים בבית חווים ילדיהם איציק ומיכה. איציק, שהימים ימי ההכנות לחגיגת הבר מצווה שלו, מנסה כל העת למרוד באימו ומיכה הקטן, ילד פיקח, מתבונן במתרחש והופך לאילם מבחירה. כשסמי עוזב את הבית, מלכה מסרבת להשלים עם הבשורה, ועושה הכל בכדי להפר את "הקללה" ולהחזיר את סמי הביתה, על אף הלחץ המופעל עליה מצד בני משפחתה ומצידו של אברהם, שכן ניצול שואה, שותפו של סמי, המאוהב במלכה. בסופו של דבר, תיאלץ מלכה להתמודד עם העובדה שמן האהבה נותרו רק רסיסים.

 

הסרט בסאב-טייטל:

http://www.subtitle.co.il/view.php?id=195953&q=%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1%D7%99+%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94#

 

הסרט ב-NMC:

http://www.nmcunited.co.il/Content/MovieDetails.php?MovieId=23094

 

 

2 הסרטים ב-VOD של יס של חודש יולי :

http://x.wcdn.co.il/banners/media_html/2012/TAKANON/28062012_1.html

 

אשמח אם יסוקרו ויעלו לאתר.

בברכה,

שיתוף נושא זה


קישור לנושא
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו כמה וכמה סרטים לסקר וזה עסק מאוד מאוד יקר. אנחנו כמובן נשתדל לסקר את הכל אבל לא יודעים כמה זמן זה יקח...

שיתוף נושא זה


קישור לנושא
שיתוף באתרים אחרים

יש להרשם או להתחבר על מנת להגיב

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

הירשם לחשבון חדש בקהילה שלנו. זה קל!

Register a new account

התחברות

משתמש קיים? התחבר כאן.

Sign In Now

×