Jump to content

Kinzlir

ציון לשבח
  • כמות תוכן

    0
  • הצטרפות

  • ביקור אחרון

מוניטין קהילתי

0 ניטראלי

Recent Profile Visitors

1,509 profile views
  1. Kinzlir

    בקשה - בקשר לבורר

    כן הקטע יוקלט בנפרד ויעלה לאתר
  2. Kinzlir

    כותרת נערכה ע"י מנהל

    זה ממש לא המקום לפרסום. קיבלת אזהרה
  3. Kinzlir

    סרטים מדובבים

    אתה יכול ללחוץ על "סיקורים" בתפריט למעלה ואז יש לך ניווט של כל התוכניות והימים האחרונים. בהצלחה
  4. שיחרור של Nir-Mil http://www.TVNetil.co.il/forum/index.php?showtopic=21044 קטע באורך 10 דקות שמציג קבלת מכתבים למתמודדים, שודר במסדרת פרק הלקט כקטע שלא שודר.
  5. שיחרור של Nir-Mil - תודה לו וכל הכבוד! ערך בפייב: The.Amazing.Race.IL.S01E10.XviD-Nir-Mil-5555 מדובר על החלק ששודר בפרק לקט שבו המשתתפים מקבלים מכתבים. הקטע באורך 10 דקות ומפורסם בפורום לאור העובדה שהוא קצר במיוחד צפייה מהנה.
  6. Kinzlir

    בקשה להקלטה

    נקליט בהזדמנות (מתי שיהיה זמן פנוי למקליטים) מהVOD, במידה וזה שידור חדש
  7. אנחנו לא מתעסקים בהקלטות אישיות אלא רק בהקלטות פריים טיים שיש להם ביקוש לציבור.
  8. בדקתי את זה עכשיו והורדתי מההתחלה ועד הסוף והצלחתי לראות הבעיה היא נקודתית אצלך נסי לעשות בדיקת וירוסים או סוסים טרוייאנים או להתייעץ עם מומחה לגבי המחשב שלך... בהצלחה
  9. זאת לאור תקלה מסויימת שמונעת מאיתנו לעבוד על זה השבוע. לכן, יתחיל להתפרסם מחדש מהמקום שהופסק בתחילת שבוע הבא.
  10. ליאור, כאמור - אף אחד לא עושה דווקא. הייתה בעיה, בדר"כ זה מפורסם יותר מהר. לא לשכוח שמדובר בישראל, מהירות אינטרנט ממוצעת של 2.5 מ"ב, איכות מירבית שדורשת קידוד ארוך, ועושים את המקסימום. ברב הפעמים זה יפורסם הרבה יותר מוקדם משעה הזאת.
  11. לאור הביקוש של התוכנית "האי", נעלה בכל פעם שיש בעיה עדכון אודות שעת ההעלאה המשוערת היום האי יעלה בסביבות השעה 20:00 לאור תקלה בקידוד שנאלצנו לקודד מחדש (קידוד אורך למעלה משעה) נא התאזרו בסבלנות.
  12. יש כל כך הרבה עומס על המקליטים בקרוב. קרוב ל5 סדרות יומיות. סדרות שבועיות חדשות. הישרדות, הוט, יס, יותר מדי דברים... נראה אם נוכל למצוא לזה זמן.
  13. היום, "אין בעיה" היה לקט ולכן לא יעלה. במקביל, "האחות הקטנה" תעלה לאתר באופן חד פעמי מכיוון שמדובר בלקט מיוחד עם כלל המודחים. אנו נשקול אפשרות להביא עוד פרקים בנושא. עדכון נוסף שלא קשור ממש לאתר - לצערי, לא נוכל לאפשר יותר תגובות מאורחים בפורום זה, לאור הצפה של אחד הגולשים באופן עקבי. ניתן להירשם לפורום ולהגיב. כמו כן, אורחים מורשים לצפות בפורום ללא הגבלה.
×