Jump to content

gilbsh

רשומים
  • כמות תוכן

    14
  • הצטרפות

  • ביקור אחרון

Everything posted by gilbsh

  1. הפרק ששודר אתמול. תודה.
  2. הסרט עלה בלי כתוביות. אפשר להוסיף ולהעלות מחדש?
  3. היי, הפרק הראשון עלה בלי כתוביות. אפשר להוסיף?
  4. בובה של לילה, עונה 9 פרק 3 שעלה אתמול. זה לא הפרק המלא. זה אמור להיות באורך של שעה, והעליתם רק באורך של 21 דקות. https://www.TVNetil.net/review/4955/34481/
  5. הפרק ששודר ביום ראשון האחרון בערוץ הספורט.
  6. הסרט "זוטרופוליס 2" עלה בלי סאונד או שזה רק אצלי?
  7. אפשר את הפרק של אתמול בלילה?
×