Jump to content

matim lamakor

רשומים
  • כמות תוכן

    216
  • הצטרפות

  • ביקור אחרון

  • Days Won

    4

matim lamakor last won the day on נובמבר 14 2012

matim lamakor had the most liked content!

מוניטין קהילתי

6 ניטראלי

About matim lamakor

Recent Profile Visitors

540 profile views
  1. האם אפשר לבטל את האתר עם הפירסומת שמעביר לישירה-כי יש בעיה עם העוגיה,שבגלל השימוש באנינומוס אז אי אפשר לעבור עד יעבור זעם(אחרת אי אפשר לעבור לשרתים מעשית(לפחות עד שנוכל לגלוש מהארץ)
  2. שלום לצוות בעקבות המצב החדש,מה קורה?-ולמה יש חסימה גם על הפורום הרי הפורום הוא לכל הדעות הבעת דעה בלבד,אז איך הם הצליחו לעשות חסימה גם לפורום(לא משנה שיש הסבר גם על איך להתגבר על הענין הזה בפייסבוק(אנינמוס),ועודות הכי טובה היא הינה ההודעה הזאת,שנעשתה אחרי החסימה.בכל מיקרה מה שלא יהיה רוצה להודות לצוות על שנים רבות של הנאה מהעבודה הרבה שנתנתם מעצמיכם,כל כך הרבה בשביל כל כך הרבה אנשים,ואני די בטוח שדברי מייצגים דעת רבים.(בכל מה שלא יקרה,תודתנו נתונה לכם)
  3. לא נורא פעם אחד ביום אפשר לעשות בגיגה סייז-מרשים ביותר,מהיר ויעיל,אחד אפשר בפיילפקטורי (אם כי לפעמים מוריד במקום קובץ,משהו אחר בגודל 17K,את השאר אני משיג באמצעים אחרים אבל זה בסדר,אם ראפיד פוחדות אז חבל היה שרת טוב).
  4. matim lamakor

    yes או hot -ערוץ cbs drama

    הינה הלינק ל cbs classic או הערוץ הנוסטלגי שלהם.. http://www.cbs.com/classics/ וראו איזה סידרות קישרי משפחה אני אוהב את לוסי happy days ספינת האהבה מסע בין כוכבים(לסוגיו) מקגיוור פרי מייסון ואם משהו תוהה מה הם משדרים היום אז יש שם את תאוריות המפץ הגדול שתי גברים וחצי csi ניו יורק מייק ומולי מחשבות פליליות איך פגשתי את אמא. וזה ממש חלקי http://www.cbs.com/schedule
  5. matim lamakor

    yes או hot -ערוץ cbs drama

    שחכתי תנו לייק אם אתם תומכים בדברי..
  6. yes או hot --ערוץ yes drama היום עלה ערוץ אדיר לכל חובב סידרות נוסטלגיה מבית ממש טוב של cbs לראיה עכשיו על היום הריאשון 4 פרקים ברצף של הסידרה איזור הדימדומים אחרי עשרות שנים ללא אף שידור..איזה תענוג שחבל על הזמן,ועוד הואי אפס חמש הנוסטלגית האב דולינגר(עם טום בינסלי הניפלא),מטלוק ויהיה עוד הרבה דברים,בכל מיקרה מה שמענין זה שב yes זה מלווה בתרגום מובנה(לשפה העברית),ובהוט בדיבוב לרוסית בלי תירגום לעברית. אני לא מבין מה זה הזילזול הזה בלקוחות(מה אין חובבי סידרות נוסטלגיה שאחרי כל פרק רצים לכל מקום),זה מראה את היחס עלינו הלקוחות,מה עכשיו מי שלקוח בהוט יש לו את כל הסיבות שבעולם להרגיש הכי פריאיר שבעולם... גילוי נאות-אני לא חבר בחברה הזאת thanks god. אבל היחס שם לדוברי העברית כניראה לא זהה לדוברי הרוסית שיזכו לא רק לתרגום אלה גם לדיבוב(מרגיז עכשיו אפילו יותר) *ערוץ cbs דרמה הוא ענק- אבל מה עם הערוץ האמיתי cbs נוסטלגיה-מי ירים את הכפפה ויראה ללקוחות שלו,שהוא באמת דואג לאינטרסים שלהם,ויראה איכפתיות ודאגה לרצונות שלנו הלקוחות.. המלצה שלי -תביעו את הרגשות שלכם בפני נציגי השירות של החברות שלכם ותסבירו להם שאתם מרגישים פראירים באו ניראה אולי נצליח לשנות משהו פעם אפילו קטן בגישה של החברות האלה כלפנו האזרחים הקטנים-כל מה שצריך לעשות זה בסך הכל טלפון קטן אחד. דעה אישית
  7. הערה לגבי מעברים שהוצבו באתרים שונים (שומרים)-בחלק מהמיקרים היו אמורים לכתוב מילה או שתים שכתובים בצורה שבן אדם אמור לעלות על המילים האלה,אבל רובטים או תוכנות למיניהם יתקלו בבעיות בזיהוי המילים(לא משנה שאותם רובטים מימזמן למדו לעקוף את כל המיכשולים האלה),בכל מיקרה באחרונה הוחלפו אותם מיכשולים בתמונות מעוותות,שמה שלמעשה אמורים לעשות זה לישר את התמונה המעוותת,בכל מיקרה אני חייב לציין שגם אני נפלתי בפח הזה,וניסתי לילחוץ בכפתור על צד ימין או שמואל,במקום לגרור את הכפתור שמואלה או ימינה עם העכבר.,שימו לב ברגע שגוררים את הכפתור הוא זז,ולא צריכים לילחוץ בצד ימין או שמואל של הכפתור. *הערה נוספת:אני חייב לציין שעם כל החיסרונות וההגבלות שהיה על ראפיד,לצערי הוא עולה על הרבה מאוד שרתים שנימצאים היום,הייתי שמח עם הוא היה נישאר עדין ברשימת השרתים המסוקרים. *הערה נוספת:ברוך הבא ערוץ CBS דרמה ב yes -על באו ב yes בערוץ 192-ערוץ אדיר לחובבי הנוסטלגיה,ובשורה לכל מי שחיפש מהחומרים של פעם-לצערי הוא הוכנס (עם תרגום לעברית ודיבור באנגלית) אי שם במספר 192 ,ליד הערוצים ברוסית(לא מבין למה-כי למעשה מדובר בערוץ שהוא חלום רטוב של המון גולשים)-שאם היה ניתן ליבחור בידי הקלינטים ללא ספק היה ניכנס לאחד הערוצים המדורגים בין הגבוהים שיש אני אפילו הייתי אומר בחמישיה הריאשונה.
  8. אז תעמוד בטור..חח,עם היבנתה
  9. matim lamakor

    לאחר רכישת כרטיס טלוויזה

    אני לא יודע מה יש לחברה באתר,אבל יש תוכנות שמסוגלות גם לערוך,משמע לחתוך וגם במקביל להחליף פורמט(שזה הבסיס להקטנת גודל הקובץ),ובמקביל להרים את הקול עד 300 אחוז,כאשר להרבה מקליטים יש בעיה של הקלטה בקול חלוש למדי,ולהרים את רמת התמונה ,בגדול יש ממירים שיכולים לקבץ קובץ עד בין פי 5 לפי 10 משמע קובץ של פרק מגודל של 1.2GB לגודל של 120MB-250MB תלוי באיזה רמת קידוד אתה חפץ. לכן אני ממליץ על Ultra Video Splitter אבל זה רק המלצה שלי ולא של צוות האתר.
  10. matim lamakor

    דייט בחשכה

    ראיתי ביו טיוב את פרק 7 וזה ההתאים לפרק כאן ,ושם פרק 6 היה פרק אחר? אולי זה יעזור..\ http://www.youtube.com/watch?v=N_4ksN7wgOI&feature=context-shows&list=SL וזה פרק 6 http://www.youtube.com/watch?v=P4OJ7KegcrU
  11. matim lamakor

    זבנג פרקים חדשים

    טוב לא הצלחתי,לא יודע כניראה צריך להפנות פלט מנגן לאיזה capture ,כמו כרטיס שמקליט מהטלויזיה,אבל כניראה שזה דורש הבנה יותר רחבה ,הרבה יותר ממה שיש לי.בכל מיקרה כניראה שהקלטה של שידורי stream משידורי tv זה משהו בעייתי אחרת היו מגיעים לפיתרון ממיזמן
  12. matim lamakor

    זבנג פרקים חדשים

    אתר וואלה לצפיה ישירה עידכן פרקים חדשים של זבנג בצפיה ישירה. בינתים ראיתי שיש את פרקים 5 6 ו 7 8 9 ו 10 -שמותווסף לפרקים מתחילת העונה (אחרי הכל הסידרה מתחילה לחזור לחיים) הינה קישור http://video.walla.co.il/?w=//2572180 לתשומת לב..
  13. לסידרה האמריקאית יש 11 עונות ,בגירסה העברית הרבה פחות ,אבל כניראה ששאר הפרקים זה בעונה הבאה
  14. תרנגול כפרות,למי שיש אשמח לשמוע-לפחות לגבי חלק א,זה יכול גם להגיע כסרט או כסידרה בת שני חלקים לפי הספר של אלי עמיר.פיספסתי את החלק הריאשון אבל החלק השני גרם לי להבין שזה סרט או סידרה ששוה צפיה.בכל מיקרה עם משהו הקליט אשמח לשמוע ממנו.
×